mandag den 9. december 2013

Pizza...

......uden bund! På arbejdet laver vi tit sjov med vores frokost, da den meget ofte blot består af en dåse tun med mayo, det er nemt, sundt og hurtigt, men i længden også en noget trist frokost. I sidste uge ville vi prøve noget nyt, min kollega var blevet anbefalet pizzaen uden bund. Så det fik vi handlet ind til.
Her har jeg brugt rød peber, oliven, brune svampe, ost og skinke. først kome jeg rød peber på en tallerken, derefter svampene, dernæst skinken, så lidt oliven, så kom osten derefter lidt oliven og oregano, derefter kommes det i micooven i ca. 3 min eller til osten er smeltede og wupti så er der frokost, det er nemt og smager helt fint. Dog giver svampene en del væske, hvilket jeg ikke var så vild med, så har også forsøgt uden, hvilket jeg var mere til - Har også haft tomater i hvilket også er skønt.Neden for kan du se i billeder step for step hvordan jeg har lavet pizza den bund.





Klar til at komme i micoovnen

Så er der pizza til frokost - Velbekomme



1 kommentar: