tirsdag den 3. december 2013

1 december & søndag i advent

Wee så blev det endelig 1 december & 1 søndag i advent, det har jeg virkelig glædet mig til. Jeg elsker julen, det er så skøn og hyggelig en måned. Søndagen gik med at hente julepynt op fra kælderen, for derefter at pynte hjemmet op til julen, det var til tider lidt svært da min kat elsker når kassen med julepynt kommer frem, samt har hun til tider noget svært ved at lade al julepynten på, så december er en svær måned for hende og nok den tid på året hvor hun bliver rettesat mest - det er ikke nemt at være kat i julen :o) Ud over at få pyntede op fik jeg også sendt julekort til dem jeg har kær.

Så er jeg klar til at skrive årets julekort



Så er julekassen kommet op fra kælderen

Coco elsker kassen med julepynt

Tager lige en slapper inden der skal pyntes op

Vinduet i stuen

Kobberstage med lidt jul

Elsker mig julelg

Kobberstagen med et strejf af jul

Mit lille "træ"

Tvbænken

Ved spisebordet

Snemandfrost med frue.

Endnu en juleelg

De fine hjerter


Min julesok, er 110 cm lang

Køkkenet

Hoptimister

lidt hygge på sofabordet


1 søndag i adventhygge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar