søndag den 8. december 2013

Kreasøndag med kobber

I sidste weekend, skrev jeg om min krealørdag, b.la om vi ikke kunne lave kobberlysestagerne da vores fittings var blevet væk for post danmark, eller det var nu fordi buddet var doven og ville tidligt på weekend, for sjovt nok kunne vi hente pakken med posthuset mandag. Nå men det var nu rigtig skønt de kom frem, og det gav os jo en undskydning for at have en krea / venindehygge dag mere her i travle december. 
Så er vi klar til at være krea
Fik i dag lavet 5 lysestager, 3 forskellige & 2 ens, den ene er en bestilling den anden er en gave :) De 3 andre er til mit hjem, ja har faktisk ikke rigtig plads til flere kobberlysestager, men må jo selv have en af hver ikke ? :o) Neden for kan du se hvad jeg har fået lavet i dag, hov fik forresten da også lavet en bordskåner lavet af filtkugler.

Ja her ses det tydeligt der er målt forkert

Ja så må man jo skære røret til


Det ene rør måtte også være lidt længere derfor laves der her et ny

Så skal stagen limes sammen

En færdig stage


2 færdige stage

3 færdige stage

Sikre mig det er lige, så lyset ikke sidder skævt

Dagens produktion

Dagens produktion med lys







Bordskåner  
Jeg har lidt flere kobber projekter i ærmet, men dem må du vente med til en gang i det nye år, da jeg desværre står uden job 1.2.14, skal tiden jo gå med noget hyggeligt ud over jobsøgningen. 

Nyder lyset i min nye DIY stage


Ingen kommentarer:

Send en kommentar