torsdag den 21. november 2013

Vinter hygge med Green Gate

I dag er jeg gået på lang weekend, og fik derfor lyst til at lave lidt hyggeligt til hjemme her til eftermiddag.  Derfor tog jeg til den lokale Føtex og købte, hyacinter, oasis samt pudemos.

Her er hvad jeg har brugt.


Efter jeg havde valgt de Green Gate kopper jeg ville bruge, kom jeg lidt koldt vand i bunden, derefter kom jeg hyacinten i koppen og pyntede rundt om med pudemos.

Star warm gray & Dora with latte kopper med hyacinter & pudemos

De næste jeg lavde skar jeg oasis til og kom i en kop, derefter kom jeg et lys i midten af oasis/koppen, pyntede med pudemos og et sølv hjerte. 

Nanna warm grey & Naomi dark mint latte kopper med lys, pudemos & sølv hjerte

Synes det er rigtig fint og giver en dejlig hygge i hjemmet her i denne kolde tid. I næste mdr. kommer der nok en lille julenips ved. 

Her er de 4 kreationer jeg fik lavet her til eftermiddag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar