tirsdag den 19. november 2013

Kobber lysestager

I oktober 2013, så jeg på Instagram, en  "give a way" hvor man på netshoppen decovilla kunne vælge en kobber lysestage. Jeg lagde et billede op på IG af den jeg helst ville have. Min kammerat som er VVSére så det og sagde den kunne han nemt lave, da han havde alle de rør og lodder der skulle bruges. Nogen dage efter var jeg hjemme ved ham og vi lavde den lysestage I kan se på billede  - Er rigtig stolt af den. 

Derefter tjekkede jeg webshoppen noget mere ud, og fandt ud af Christina holder workshop, så det tilmeldte jeg mig med en veninde, så jeg lige kunne få lidt fif og ideér. På workshoppen lavde jeg den der hedder Sirlig samt en kobber diamant. 

Efter workshoppen har jeg så lavet den der hedder Trixi, jeg synes det er rigtig hyggeligt og sjovt at lave det selv, det er noget helt andet at have en lysestage man selv har lavet, det er bare lidt mere hyggeligt. 

Her om et par weekender skal jeg have en kreativ lørdag med en god veninde, hvor vi skal lave lidt flere kobber lysestager - Faktisk har jeg allerede modtaget et par bestillingere på nogen lysestager. 

 Kobber diamant
 Ved at lave kobber diamanten
 Ved at skære rør til Sirling
 Sirlig
 Trixi
 De 3 kobber lysestager jeg har lavet.



1 kommentar:

  1. Hej flot arbejde. Hvilken diameter er de kobberrør du har brugt?

    Ellers hyggelig blog, glæder mig til at høre
    fra dig.

    DBH ~ Andreas

    SvarSlet